Time brings roses kaart / Time brings roses card.

Vandaag had ik zin om met mijn mooie stempels te werken.
Buiten wordt het warmer, de belofte van lente is in de lucht.
Daarom heb ik gekozen voor mijn rozenstempel, in combinatie met de klokstempel.
We moeten nog even wachten voordat de rozen bloeien.

Today I wanted to work with my beautiful stamp collection.
I'ts getting warmer outsite, the promiss of spring is in the air.
That's why I've used my rose and my clock stamp.
Whe just have to waith till the roses bloom.






Wat heb je nodig / What do you need:
Kraft cardstock: 11 x 13 cm
Bazzill - White 11,5 x 13,5 cm
Bazzill - Bark 12 x 14
Stempels / Stamps:
Teresa Collins - Giving thanks
Crafty Induvidual - CL-171 & CL - 116
Darkroom Door - French Script
Art Journey - Roses




Geen opmerkingen