Queen's of Hearts Scrapbook Layout.





Fien loves her little sister Catoo and just cannot stay away from her!
They are two wonderful girls, real Queens of Hearts.
A perfect picture to use in the Scrap Challenge 17 of the Cards and Scrap Blog with the theme "games". The design paper is from My Mind’s Eye “The sweetest thing”.
Fien is gek op haar kleine zusje Catoo en kan maar niet van haar afblijven!
Het zijn twee heerlijke meiden, echte  Queen’s of Hearts.
Een perfect foto om te gebruiken bij de Scrapuitdaging 17 met het thema ‘spelletjes’.  
van het Cards and Scrap blog. Het designpapier is van My Mind’s Eye “The sweetest thing”.

15 opmerkingen

  1. What a beauties! Love the soft colors and transparency of the layout. You are a true competitor for me in the challenge ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Linda,
      Dank je wel voor je lieve berichtje. Zonder het van elkaar te weten, deden we beiden mee met deze uitdaging. Ik heb je boekje in wording gezien en was er helemaal verliefd op. Ik kan niet wachten tot ik hem kan zien nu hij helemaal klaar is. Wat mij betreft heb je al gewonnen hoor!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke uitwerking met de kaarten en
    gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, het was ook dit keer echt een uitdaging. Ik zag dat er al een aantal inzendingen met het Bingo spel waren en vond het leuk om een ander spel te gebruiken voor mijn inzending. Jouw minialbum is ook erg leuk geworden, heerlijk om in deze wintermaanden nog even na te genieten van een dagje strand! Groetjes, Antonia

      Verwijderen
  3. Schitterende uitwerking van de challenge met die mooie speelkaarten in deze zachte kleurtjes. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anja, ik vond het superleuk om mee te doen met de uitdaging. Ik wilde het kaartspel gebruiken, maar niet in de traditionele rood/zwart kleuren. Het was nog even zoeken naar embossingpoeder passend bij het designpapier. Ik heb uiteindelijk een aantal kleuren door elkaar gebruikt om een passend kleurtje te creëren. Groetjes, Antonia

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige layout en de speelkaarten staan er mooi bij.
    Leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het er leuk gevonden om mee te doen aan deze scrap uitdaging. Het was geen makkelijke uitdaging, maar daardoor juist erg leuk. Ik heb wel een poosje nodig gehad, voordat ik wisthoe ik het wilde doen en vandaar dat ik laat was met inzenden. Maar waarschijnlijk hadden de andere deelnemers hetzelfde probleem, want er waren meer deelnemers laat met inzenden ;-)
      Groetjes Antonia

      Verwijderen
  5. Hoi hoi
    Wat een geweldige mooie en lieve layout heb je gemaakt. Prachtig Hoe alles bij elkaar past.
    Super leuk dat je meegedaan met deze uitdaging bij cards and scrap.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thamar,
      Dank je wel voor je berichtje, deze scrap uitdaging was voor mij een echte uitdaging, maar erg leuk om aan mee te doen. Jouw album is ook erg mooi geworden, heerlijke foto's van een dagje zon en zee.
      Groetjes Antonia

      Verwijderen
  6. Prachtige layout!
    Leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van Cards & Scrap.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw....wat een schitterende layout, Antonia.
    Schitterende foto, mooie papiertjes, leuke details en alles past perfect bij elkaar!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanet, dank je wel voor je leuke reactie. Ik deze serie al een tijdje liggen en was helemaal geschikt om te gebruiken bij deze uitdaging.

      Verwijderen
  8. Heel mooi en lief lootje geworden
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je berichtje. Het kan ook haast niet mislukken met twee van die leuke meiden.

      Verwijderen