Penguin Pals - Congrats with your Hop to a new Job card.




Hello friends! I don’t know about you, but I am having tons of fun with these little guys. 
Hallo vrienden! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb veel plezier met deze kleine kereltjes.


To start with, I had lots of fun creating the background, I used Oxide ink and a soft make-up brush to achieve this look. 
Om te beginnen had ik veel plezier bij het maken van de achtergrond. Om deze look te bereiken gebruikte ik Oxide inkt en bracht het aan met een zachte make-up borstel.



I then loosened it up with a splash of water and Perfect Pearls and splattered until my heart was content. Setting it aside to fully dry afterwards.
Ik maakte het geheel een beetje luchtiger met wat druppels water vermengd met Perfect Pearls, totdat ik helemaal tevreden was met het resultaat en het opzij heb gelegd om volledig te laten drogen.

When the background was dry, I used the Star background die to created this starry sky and glued black cardstock on the back.
Toen de achtergrond droog was, heb ik de Star Background die gebruikt om deze sterrenhemel te creëren en heb zwart cardstock op de achterkant gelijmd.



When my background was drying, I stamped these cute little pinquins and the two islands and colored them with Copics. I applied stripes and dots to the hats and scarves with a white gel pen.
Terwijl mijn achtergrond aan het drogen was, heb ik deze schattige kleine pinquïns en de twee eilandjes gestempeld en ingekleurd met Copics. Met een witte gelpen heb ik streepjes en stipjes op de mutsen en sjaals aangebracht.


I used the curvy slider die to make a slot, so that the pinquin can jump from one island to the other. To be with his new friends, or for the hop to a new job!
Ik heb de curvy slider die gebruikt om een sleufje te maken, zo dat de pinquïn van het ene naar het andere eiland kan springen. Om bij zijn nieuwe vriendjes te kunnen komen, of wel voor de sprong naar een nieuwe baan!

To finish off the of the card I then added the sentiments and that was it! I really had fun making this card. 
Om de kaart af te maken heb ik de tekst toegevoegd en dat was het! Ik heb veel plezier gehad met het maken van deze kaart.


1 opmerking

  1. Guess you wanted to hold on to these little fellows! I will take good care of them and let the lonely one hop over to his friends ;-)

    BeantwoordenVerwijderen