Autumn butterfly card - Herfstvlinder kaart

I've got a new stamp, the Butterfly stamp (STAMPSL87) from STUDIOLIGHT.
I had it on my wish list for a while and I was very happy to find it.
The stamp was to order online, but I wanted to see him first "live".
My collection of stamps is grown, so I have to be critical in the purchase of new stamps.
But for this stamp I don’t mind to make space.
I didn't want to wait until spring to use the stamp, so I created  a "autumn Butterfly".
The butterfly is stamped with Versafine Onyx Black, colored with Distress Ink.
A little bit Distress Ink on an acryl block and colored with a Watercolor blender (Papermania).
 
Ik heb een nieuwe stempel , de Butterfly stempel (STAMPSL87) van STUDIOLIGHT.
Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en ik was heel blij toen ik hem vond.
De stempel was wel online te bestellen, maar ik wilde hem eerst “live” zien.
Mijn verzameling stempels is aardig gegroeid, dus ik moet kritisch zijn in de aanschaf van nieuwe stempels. Maar voor deze stempel maak ik graag een beetje ruimte.
Ik wilde niet wachten tot het voorjaar om de stempel te gebruiken, dus ik heb er een “herfstvlinder” van gemaakt.
 De vlinder is gestempeld met Versafine Onyx Black, ingekleurd met Distress Ink.
Een beetje Distress ink op een acryl blok en met Watercolor blender (Papermania) ingekleurd.
 


 
 

7 opmerkingen

  1. wat een prachtige stempel zeg, mooie kaart er ook mee gemaakt.
    groeten Lenips. misschien handig om woordvertificatie uit te zetten dat maakt reageren een stuk makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lenie,
    Het is een prachtige stempel, ik ben er erg blij mee. Bedankt voor je reactie en tip. Ik heb woordvertificatie uit gezet, ik had niet een gezien dat het aanstond.

    Fijne dag, Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Antonia en deze vlinder is zeker een must-have voor vlinder en stempel liefhebbers! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda,
      Ik zag dat jij een prachtige kaart hebt gemaakt et de vlinderstempel van Chocolate Baroque. Waarmee heb je deze ingekleurd en heb jij ondertussen ook niet het probleem dat je stempelcollectie de pan uit groeit?
      Groetjes Antonia

      Verwijderen
    2. Sorry Miranda, ik zag een stukje verder op je blog dat je de vlinders et je Copic markers hebt ingekleurd.
      Groetjes Antonia

      Verwijderen
  4. Nice autumn colours! The butterfly stamp is lovely. Hope to use it one day ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The stamp is lovely, and like Miranda said, it's a must-have.
    Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen