Cosmo Cricket Evangeline Cards and Giftbox – Kaartjes en Cadeau doosje.

At the request of a scrapbookstore I have made a giftbox with 6 little cards.
Nice to give as a present, or for yourself to have in stock.
From this collection (Cosmo Cricket Evangeline )I would easily have made 12 instead of 6 cards!
Let me know If you need the box lay-out, I can email it to you. 
In opdracht van een scrapbookwinkel  heb ik een doosje gemaakt met 6 kleine kaartjes.
Leuk om cadeau te geven, of om zelf in voorraad te hebben.
Van deze collectie (Cosmo Cricket Evangeline )had ik moeiteloos nog 6 kaartjes kunnen maken!
Het patroon van het doosje kan ik je eventueel  mailen.







1 opmerking

  1. Hallo Antonia, wat een schattig doosje en leuk om wat mooie kaartjes erin te verwerken!Vond pas je blog en leuk om je zo af en toe te volgen! Ik hou me aanbevolen voor het patroontje! vuurvogel1@live.nl, hartelijke groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen