Cute 'hang in there' kaart - card

Ik heb vandaag een leuke kaart gemaakt voor mijn 'collega' Marieke.
We geven samen workshops en maken de voorbeelden voor een winkel.
Marieke heeft een zwaar jaar achter de rug en heeft nog steeds problemen met haar gezondheid.
Ik hoop dat dit het laatste gezondheids probleem is en dat het vanaf hier 'bergopwaarts' gaat.

I have made a cute card for my 'colleague' Marieke.
Together we are hosting workshops and design for a store.
Marieke had a tough year and she still has health issues.
I hope that this is the last health problem, and it goes 'uphill' from now on. 




Authentique Collection:Loyal 6x6 bundle
Memento Tuxedo Black
Prima Marketing Say It In Crystals
Stampendous Ribbon Bow Borders
Kaisercraft Get Well

2 opmerkingen

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaaakt, Antonia! Super mooi gedaan met al die strikjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanet,

      De strikjesstempel van Stampendous is ook zo leuk!
      Ik zag op je blog dat je iets leuks hebt gemaakt met de Miss Caroline collectie van My Minds Eye. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
      Lieve groeten, Antonia

      Verwijderen