Uitdagings kaart / Challenge card

Ik wil vandaag een kaart met jullie delen die echt een uitdaging voor mij was.
Hij moest gemaakt worden van restjes, ik moest stempels gebruiken die ik nog niet eerder had gebruikt, geen inkt maar Aqua markers en een niet voor de hand liggende kleurencombinatie (geen rose ...). 
Ik denk ik dat hij best aardig geworden is.
Het zou leuk zijn als je ook een kaart maakt met deze voorwaarden en een foto van jouw 'uitdagings' kaart naar mij mailt.

I want to share a card with you that was a real challence for my.
It has to be made of scraps only, I had to use stamps that I've never used before, had to use Aqua markers in stead of ink and had to make it in a collor combination that lays out of my comfort zone (no pink...). I think it turned out well.
It wood be a great fun if you follow me and make a challence card to, and sent a picture of your challence card to me. 







Geen opmerkingen