Jen Hadfield Home + Made, Cards & Scraps 25.

 
 

 


It's been awhile since I've written a blog post. My loyal readers will wonder where I have been? When two of the blogs I was designing for where shutting down, I have taken time to do some other things that had to be done. I reorganized my stamps and got my inks labeled. But I also have been active on the creative front. I have designed cards for different editions of the magazines Card & Scrap, Creatief met Kaarten and Kadoosjes. I have created for Cards & Scrap 25, which will be released soon, a number of projects with the Jen Hadfield Home + Made collection. Here is a sneakpeek.

Het is alweer even geleden dat ik een blogpost heb geschreven. Mijn trouwe lezers, zullen zich wel af vragen waar ik ben gebleven? Nadat twee blogs waar ik elke week of elke twee weken een kaart voor ontwierp er mee ophielden, heb ik even wat andere dingen gedaan. Zoals mijn stempels opnieuw ordenen en mijn inkten voorzien van een label. Maar ook op het creatieve gebied heb ik niet stil gezeten. Ik heb kaarten ontworpen voor verschillende uitgaven van Cards & Scrap, Creatief met Kaarten en Kadoosjes. Voor Cards & Scrap 25, die binnenkort op de mat valt, heb ik een aantal projecten gemaakt met Jen Hadfield Home + Made collectie. Hier alvast een sneakpeek. 

1 opmerking

  1. Love all your projects. Such a verity with just one paperline. Nice job! X

    BeantwoordenVerwijderen