Mama to be gift box.











I've made a gift box for a mama (and daddy) to be.
Because I don't know of the baby is a boy or girl, I used warm grey as base color and the Echo Park ‘Bundle of Joy’ design paper.
The flowers are from my stash and I don't know the exact brands.
I've put some chipboard (14x14 cm) in the onesies and fold the onesie around it.
As last I folded the soft little mouse and placed it on top, put a ribbon around it and tied the ribbon in a bow.
Mama in wording cadeau box.
Ik heb een cadeau box gemaakt voor een mama (en papa) in wording.
Omdat ik niet weet of de baby een jongen of een meisje is heb ik warm grijs als basiskleur gebruikt en voor het design papier de Echo Park ‘Bundle of Joy’.
De bloemen komen uit mijn eigen voorraad en ik weet niet meer van welk merk ze zijn.
In de rompertjes heb ik karton gestopt (14x14 cm) en de rompertjes eromheen gevouwen.

Als laatste de muis opgevouwen en er een lint met strik omheen gedaan.

Geen opmerkingen