September Challenge ScrapPlezier ~ StampinUp! Secret Garden card.







I paticipate in the september challenge of the ScrapPlezier blog. It's still warm outside, so the ScrapPlezier challenge of this month fits perfectly. It has delicate shades of pink and green, a tag, and a sentiment. I'm totally in love with the work of the French Cilou and I've made this card with Cilou's art in mind. Cilou frequently uses the StampingUp! products. All the cards made with te SU products look all a bit alike, but this is not the case with the cards Cilou makes. Everything she makes is a piece of art.
I'm totally happy with the result and I'm not going to send the card yet and enjoy it for a while!
~
Ik neem deze maand deel aan de september challenge van het ScrapPlezier blog.
Het is nog lekker warm buiten, dus daar past de ScrapPlezier challenge van deze maand prima bij. Het heeft tere tinten roze en groen, een tag en een tekst.
Nu ben ik helemaal weg van het werk van de Franse Cilou en met haar werk in gedachte heb ik de kaart gemaakt. Cilou maakt veel gebruik van de producten van StampingUp!. Meestal lijken de kaarten gemaakt met de StampingUp! producten toch wel een beetje op elkaar, maar dit is bij Cilou helemaal niet het geval. Alles wat ze maakt zijn kleine kunstwerkjes.
Ik ben helemaal blij met het resultaat, ik ga de kaart nog even niet versturen maar ga er nog lekker van genieten!

4 opmerkingen

  1. Love the stamps and your use of the layout! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O WoW Antonia, wat een super uitwerking van onze September Inspiratie Challenge....wat een
    prachtige stempel, geweldig design en wat springt de bloemen pracht geweldig goed naar de voorgrond.
    Ik wil jou namens ons gehele team onwijs bedanken voor jou deelname!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Astrid,
    Dank je wel voor je reactie. Het was een leuke challenge en ik heb er met veel plezier aan mee gedaan.
    Groetjes, Antonia

    BeantwoordenVerwijderen