Barbie wedding dress – trouwjurk.

A little girlfriend (9 years) recently asked me;
"Can you make a wedding dress for Barbie?"
“Yes, I can.”
And can you also make a veil for Barbie? "
“Yes, I can.”
"And gloves?"
“Yes, I can.”
“Would you like to make that for my Barbie,  please ... "
It’s hard to say no, when see looks at you with such a hopeful face ...
When the outfit was finished, I joked to her, “I hope you'll find a Ken who wants to marry your Barbie."

She answered, “I already have one, but he has no wedding clothes.”
~
Een klein vriendinnetje (9 jaar) vroeg laatst aan mij;
“Kan je ook een trouwjurk voor Barbie maken?”.
Ja, dat kan ik wel.
“En kan je ook een sluier voor Barbie maken?”
Ja, dat kan ik wel.
“En ook handschoenen?”
Ja, dat kan ik.
“Zou je dat dan voor mijn Barbie willen maken, alsjeblieft…”
Nou, zeg dan maar eens nee, tegen zo’n verwachtingsvol koppie…..
Toen de outfit klaar was, grapte ik tegen haar “ik hoop dat je een Ken kunt vinden die wil trouwen met jou Barbie.”
Zij antwoordde, “die heb ik al, maar hij heeft geen trouwkleding…”










2 opmerkingen